Wednesday 21 January 2015

Caroline Wozniacki Minat Steven Gerrard

Bintang Sensasi tenis dari Denmark ini sedih Kapten Liverpool akan bermain musim terakhir sebelum ke Amerika

Wozniacki poses with a Liverpool scarf ahead of The Reds' game with West Bromwich Albion in 2013
Peminat Liverpool
Wozniacki, merupakan peminat Liverpool dan pernah memakai jersi Steven Gerrard semasa sesi memanas badan sebelum perlawanan.


Wozniacki sports a Steven Gerrard replica shirt as she warms up at the Qatar Open in  2011
Sesi memanas badan
Kini, apabila Gerrard akan meninggalkan Liverpool, Wozniacki merancang untuk menonton kelibat pemain kegemarannya itu di Los Angeles
Wozniacki berkata: ' Saya sangat sedih. Saya rasa Stevie G sangat banyak berjasa.
'Dia seorang legenda. Saya sokong keputusan dia untuk berpindah jika itu yang terbaik untuk dirinya.
'Tapi, saya akan tetap menggantung jersi Stevie G. Saya harus ke LA untuk melihat dia bermain nampaknya selepas ini.'

Wozniacki is currently ranked as the World No 8 and is bidding to win her first Grand Slam title 
Caroline beraksi
Wozniacki has a tough second round match against two-time Australian Open champion Victoria Azarenka
Pemain ke-8 dunia
Gerrard has made 697 appearances and scored 182 goals in all competitions for Liverpool since 1998
Idola Wozniacki
Chef: Gerrard memang legend

No comments:

Post a Comment